Графіка

Графіка

З творами графіки людина зіштовхується протягом усього свого життя. Рисунки і гравюри, які є самостійними, закінченими творами мистецтва, шрифт у книзі і на плакаті, книжні ілюстрації, плакат, поштові марки, журнальні і газетні ілюстрації, упаковки для різноманітних товарів, етикетки, театральні і кіноафіші, дорожні і товарні знаки і навіть ділові бланки — все це твори станкової і прикладної графіки.

Саме слово «графіка» походить від грецького слова «графо» — «пишу», «креслю», «малюю».

Отже, графіка — це перш за все рисунок, мистецтво лінійне, строге, засноване на поєднанні чорного і білого, причому білим являється сам папір, а чорним — олівець, вугіль або інший «сухий» матеріал для фарбування.

Рисунок може бути відтворений у багатьох екземплярах за допомогою різних технік, як рукотворних, так і машинних. Тому графіку можна розділити на два види: безпосередній малюнок на папері і друкована графіка.

Можна уявити, що рисунок був найбільш древнім видом мистецтва. Звісно, рисунок розвивався паралельно зі скульптурою і прикладним мистецтвом і складав їх органічну і необхідну частину.

Як самостійний вид мистецтва рисунок існує з кінця ХV — початку ХVI ст. Раніше до нього ставились як до підсобного, підготовчого матеріалу під час роботи над картиною, скульптурою, фрескою, гобеленом. Згодом він отримав самостійне художнє значення, як і інші станкові види мистецтва.

В процесі історичного розвитку в рисунок (так само як і в друковану графіку) активно почав проникати колір, і зараз до графіки уже відносять і рисунок кольоровою крейдою — пастель, і кольорову гравюру, і живопис водяними фарбами — акварель і гуаш.

Якщо у живописця в руках ціла палітра фарб, то художник-графік, як правило, користується тільки одним кольором, що створює певні труднощі. Графік знаходиться в «умовному» світі, в якому немає кольору, і користуючись скупими засобами створює живу картину світу.

Рисунок, виконаний художником в одному екземплярі, — твір унікальний. Друкована графіка дозволяє відтворити рисунок у більшій кількості екземплярів.

Основним видом друкованої графіки являється гравюра (на дереві, металі, камені). Самим раннім способом гравірування, який почали застосовувати в ХV ст. в Західній Європі і в ХVI ст. в Росії, була гравюра на дереві. (ксилографія).

Частіше за все художник, який працює в області прикладної графіки створює свої твори у вигляді рисунків, які потім у типографіях, за допомогою спеціального обладнання відтворюються у книгах, журналах, плакатах, упаковках і т.д.

Особливе значення має робота художника у книзі. Основа книжного мистецтва — ілюстрація. Художник-ілюстратор стає наче співавтором книги, трактуючи літературний твір, розширюючи і доповнюючи текст образами, що допомагає читачеві зрозуміти думку автора, глибше відчути епоху і матеріальний світ. Особливо важливими є ілюстрації в книгах для дітей. Адже, саме з книги починається знайомство дитини з мистецтвом і з предметним світом, так як зображення набагато легше сприймається і засвоюється, ніж щось не стійке і швидкоплинне.

Зрозуміло, що художник-графік бере участь у оформленні книги не тільки як ілюстратор. Він же створює і орнаментально-шрифтове оформлення перепльоту, титульної сторінки, і всіх інших елементів, які прикрашають книгу.

Але ілюстрації і оформлення книги, хоча і є основою книжного мистецтва, не можуть існувати самі по собі, без тексту, який передається буквами певного рисунку — шрифтом. Шрифт і являється тим самим посередником між автором і читачем, завдяки якому до нас доходять ідеї, думки автора і вся інформація, яка є у книзі, журналі, газеті. Таким чином шрифт — це велика і дуже важлива область графічного мистецтва. Від рисунку кожної окремої букви, з яких складаються слова, від їх краси, ясності, конструктивної точності залежить і зручність і легкість читання, а значить і сприйняття тексту.

Звісно, шрифт не належить тільки книзі, або іншій друкованій продукції. Він є і на плакаті, без нього неможлива афіша, реклама, вивіска. Кожна область застосування шрифту висуває йому свої особливі специфічні вимоги, які художник повинен обов’язково врахувати під час своєї роботи.

Графика – вид изобразительного искусства, который связан с изображением на плоскости. Графика объединяет рисунок и различные виды гравюр.

Купить графику

Уважаемые ценители прекрасного, если вас интересуют рисунки и графика, купить эти виды искусства в Киеве можно без каких-либо проблем. Для этого достаточно посетить нашу галерею на Грушевского, 9, просмотреть соответствующие работы и выбрать те самые, дорогие вашему сердцу произведения искусства, относящиеся к рисункам и графике, которые вам понравятся или подойдут больше всего.

Надо отметить, что само понятие «графика» достаточно растяжимое, к данному виду искусства относятся как рисунки карандашом, так и гравюра, а также экслибрис, литография, офорт и многие другие направления. Рисунки и графика являются основой всего изобразительного искусства в целом, причём, несмотря на обманчивую лаконичность техники рисунка графикой, многие рисунки карандашом являются настоящими шедеврами и подлинными образцами искусства.

Графика МельницыПри всей ограниченности цветовой гаммы, настоящий художник способен передавать через графику и даже простой набросок рисунка карандашом практически любые эмоции, настроения и состояния, а также самым искусным образом передавать пространственный объём, движение, и максимально эффективно выражать свои идеи, закладываемые в каждое конкретное произведение.

Графический рисунок может стать в помещении декоративной репликой или ироничной, даже эпатирующей деталью - в зависимости от настроения и характера интерьера в данный момент. Преимущество графики перед живописью в том, что небольшое жилое пространство не всегда выдерживает «давления» картин с большими красочными поверхностями, но неизбежно выигрывает от присутствия соразмерных повседневной среде обитания графических листов.

Пропорция, объем, линия, ритм - важные составляющие современного интерьера. Графике присущи те же свойства, за исключением объема. В ней «работают» линия, свет, плоскость, и, наконец, пятно. В отличие от скульптуры, графика не формирует пространство, но может создавать самые неожиданные и изысканные пространственно-пластические эффекты, демонстрируя процесс превращения нейтральной среды обитания в динамичный, преображенный художником мир.

Графику, купленную у нас, Вы можете оформить по своему вкусу в сочетающиеся с колоритом Вашего интерьера паспарту и багет.

Кам'яні сходи
2011 рік 470х470 папір, графітовий олівець
Кам'яні сходи
Детальніше...
Чуфут-Кале
2001 рік 400х550 папір, графітовий олівець
Чуфут-Кале
Детальніше...
Сходи
2010 рік 540х360 папір, графітовий олівець
Сходи
Детальніше...
Натюрморт з трояндами
2003 рік 650х390 папір, графітовий олівець
Натюрморт з трояндами
Детальніше...
Телеграфний стовп
2009 рік 550х365 папір, графітовий олівець
Телеграфний стовп
Детальніше...
Натюрморт з квітами
2003 рік 290х390 папір, графітовий олівець
Натюрморт з квітами
Детальніше...
Стара Венеція ІІІ
2013 рік 560х360 папір, графітовий олівець
Стара Венеція ІІІ
Детальніше...
Руїна в Царицино
2011 рік 470х470 папір, графітовий олівець
Руїна в Царицино
Детальніше...
Гори в квадраті.
2012 53х53 папір, графітовий олівець
Гори в квадраті.
Детальніше...
Акведук.
2002 30х50 папір, графітовий олівець
Акведук.
Детальніше...
Музейна інсталяція І
2012 53х53 папір, графітовий олівець
Музейна інсталяція І
Детальніше...
Музейна інсталяція ІІ
2012 58х38 папір, графітовий олівець
Музейна інсталяція ІІ
Детальніше...
Природна інсталяція
2012 53х53 папір, графітовий олівець
Природна інсталяція
Детальніше...
Віконце
2012 56х36 папір, графітовий олівець
Віконце
Детальніше...
Білизняна інсталяція.
2012 36х56 папір, графітовий олівець
Білизняна інсталяція.
Детальніше...
Стара Венеція.
2012 53х53 папір, графітовий олівець
Стара Венеція.
Детальніше...
Вітряк
1997 56х36 папір, графітовий олівець
Вітряк
Детальніше...
Симфонія цегли.
2012 53х53 папір, графітовий олівець
Симфонія цегли.
Детальніше...
Показано 1-18, всього 64 творів